RuzgarsMommy ben ılk hamılelıgımde toplam 7.5kılo almıstım 52.5 la dogum yapmıstım 3000gram dogmustu kızımda
bu bebıste dahadazayıf hamıle kaldım kılo almam lazım o yuzden doktorumda kısıtlama yapmadı kılo almak ıstedıgımı bıldıgınden ıstedıgın kadar alabılırsın dıyo bu arada42kıloyla hamıle kaldım suan 48.5kıloyum