Merhaba hangi doktora gidiyorsunuz şuan da memnun kaldığın doktor var mı yada doğum yapıp memnun kaldığınız ? Dr. Gamze yılmaz gidiyorum 1 sefer gittim yarın yine ona gidicem 5+4 üz geçen hafta gittiğimde betam 338 idi düşük diyip yollamıştı 10 güne tekrar gelmemi söyledi eğer bu seferde memnun kalmazsam değiştirmeyi düşünüyorum var mı tavsiyeleriniz 🌸🌸