brcaky Makbus ben ikili üçlü testleri yaptırmamak için nifty testi yaptırdım 10. haftada yani risk yüzünden değil keyfi kendi istediğim için yaptırdım
CANSSS588 Nacvess ewet canım çok iyi anlıyorum seni bende şuan bekliyorum inşalar hayırlı haberler alırm
Giz4110 brcaky çok teşekkür ederim canım arayayım burayı da inşallah hemen hallolur ve sonucu güzel olur 🙏
Giz4110 Makbus evet canım ben de duydum ama sonuçlar çok geç çıkıyor ben o genetik bölümünden neler çektim valla sonucu bekleyene kadar mahvolurum 😣
Makbus Giz4110 bugün aradım ama ulamadim. Direk genetik bölümüne mi gidiliyor yoksa kadın doğum mu yönlendirme yapıyor
Giz4110 Makbus kadın doğumcu onaylamalı ki test yapılsın canım ben öyle biliyorum ama yire arayıp bilgi almak lazım
Bezelyeveannesi Nifty testi yaptirmistim bende doktor onerisiyle 15 gunde geldi sonuc cok sukur temizdi 2600 tl odedim