PnarAkbulut canım 5 gün önce spinal sezeryan doğum yaptım. Kanamam çok olmadı. Fakat devam ediyor. Arada fazla arada çok az oluyor. Hasta bezini hiç önermem. Kocaman oluyor. Yuruyemiyorsun . Ki sezeryan doğumdan sonra yürümen lazım. Narkozun gitmesi için. O bezle yuruyemiyorsun bide koridorda filan insan içinde pijamayla filan çok belli oluyor. Rahatsiz olursun. Ben eşime kullan at kilot bez aldirdim. Migrosta filan bile oluyor. Veya eczaneden al. Çok rahat. Kendim degistiriyordum onu dikisli halimle. Kilot gibi giy at. DikişleRe rahatsızlık vermiyor. Kanama konusunda, dün orkide döndüm çok olmuyor. 😊 doğumdan çıkınca biraz fazla geliyor kadar 😊 ağrı oluyor. Ama en çok ayağa kalkınca oluyor. Onu atman için bol kahve tüket. Su iç. Agri kesici yapıyor hemşireler damar yolun açık oluyor . Rahatlatır. Bu arada doğum hikayemi paylaştım . Doğum anını anlattım merak ediyorsan okuyabilirsin bende ilk defa sezeryan doğum yaptım 😊