Arkadaşlar ikili tarama yaptırdım ultrasonda ense kalınlığı çok iyi cıktı kan testi verdim sonucu cıktı 25 yaşındayım doktor sonucun 1:50 cıkmış dedi yani 50 kişinin icin de 1 ıhtimal down sendromu olasıligi var başka bi kan testi var onu yaptır ama pahalı dedi 3bin liraymış parasından değil ama kendimi boşuna stresemi sokuyorum acaba netten araştırdığım zaman genelde doktorlar bunu para için yaparmış herkese söylemişler benim gibi olan var mı 😔