dilek1994 2.gebeliğim ve gitmedigim doktor kalmadı diyebilirim :) ama tarık bey kadar muhteşem bi doktor yok.Ilk gebeligim de polikistik böbrek hastalığı ve down sendromu teşhisi koymuştu murat özdil ..sadece tarık bey bu konuda brni rahatlattı.ve 4 doktorun aksine bebeğim sapasağlam doğdu.. ayrica suan sadece 4d ultrason tarik beyde ... 2 gebeliğim ve yine Tarik Demirdağ 🙏