Naghn Zemine11 benim de hamileliğe özel iştahım açılmadı hatta karnım büyüdükçe yemek yemek daha zor geliyor ama bizim yediklerimizden bi şekilde faydalanıp besleniyorlar hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah