yaseminligunler Kızlar ankaradan selam ben suan 24+3 üm rabbim herkese saglıklıca dogumlar bebekler nasip etsin gelelim soruma ilk 3 ay cebeci fakülte de özel lokman hekim etlikde ki doktor da folic asit verdi daha sonra cebeci yalnızca devit3 damla verdi onun dısında hiç birşey vermedi hiçbirşeyde sormuyorlar ama lokman hekim 3 aydan sonra vinalac vitamin verdi sonuna kadar onu kullanıcam geçen ayda demir için gynoferrosanol verdi birde microbone (magnezyum) ama benim şuam kasılmam hiç yok saddce bel ağrım var ondan dolayı magnzeyumu kullanmıyorum kullanmalınıyım
ZumrutHanim bana da yazdilar ama 2.kutuda kutu bozulmus geldi eczacidan. doktorumdan baska marka istedim hergun almasan da olur dedi perinatolog da magnezyum icin kramp oldukca al demisti