BarBeyzazer Merhaba öncelikle 11+3 deyim 10 gün sonra ya randevu aldım 13+1 de ikili test in geç mi kalmış oluyorum yapılır mı test Siz ne zaman yaptırmıştınız?
denizz89 sandığım kadaryla canm 11ve 14.haftalarda yapılıyor geç kalmış olmuyorsun inşAllah ben de yarın doktora gideceğim 10+2olacagım ve yeni doktor keşfettim inşAllah herşey yoluna girer 🤲
denizz89 hani yeni doktorum da direkt yapar mı bilemiyorum beni de onun stresi bastı canm inşAllah herşey güzel olur
isminaz Doktorunuz kendi ultrason cihazınızdan ense kalınlığına bakıyor. Birde kan veriyorsunuz ama oda 1 2 hafta sonra cıkıyor genelde sonra dpktor ikisinide birlestiriyor
denizz89 @[silindi] canm peki ben 10+2yarın gideceğim sonucta 11.haftanın içindeym ikili test yaparmı doktor acaba
denizz89 @[silindi] teşekkürler canm cevabn için buarda resminin üzerinde mor renk şimşek gibi işaret ne anlama geliyor merak ettm canm cahilliğme ver ben burda pek takılamadgm için blemıyorum🙂