Ceylancicekverdi Haftadayız ama doktorumuz embriyonun 1 hafta geride olduğunu söyledi normalmidir ? 2 hafta sonra tekrar kontrölüm var ..
Civciv Ceylancicekverdi bende öyleyim normalde 9+4 sata göre ama ölçümlerde 8+4 çokıyor bir hafta geri aslında döllenmeyle alakalı bir durum daha sonrasında iyi beslenmeyle tam günüyle giden oluyor yada bir hafta ileri bunlar normal şeyler
Civciv Ceylancicekverdi haftalarım geri gitti diye ilk başta çok üzülmüştüm ama bide midem bulanınca ne zaman 12 hafta olucak diye saydığımdan baya üzülmüştüm😂😂🙈
MeryemYilmaz Ceylancicekverdi canım korkma kötü bişey değil döllenmeyle ilgili benimde 1 hafta vardı ama hafta ilerledikçe tamamladı seninkide öyle olur Merak etme 😊
Tbberk Ceylancicekverdi bisey sorucam hamile kalmadan once hic adetiniz sasti mi? Yani duzensiz oldumu
Tbberk MeryemYilmaz bana doktorum oyle demisti cunku bnmde 4 gun gec dollenme olmus. Adet duzensizliginden dolayi olabilir dedi. Aslinda atiyorum 19 nda olmasi gerekirken 22nde olmusum. O yuzdendir dedi. Ve hic bir problem yok 21 haftaligiz suan
Rabia88 Ceylancicekverdi benim hep 2 hafta geriden gibiydi şuan 21 haftadayim ve şükür kapattık farkı korkmayın 😊
MeryemYilmaz Tbberk benimde öyle uluyordu işte canım bende 21 haftalığım çok şükür bende de bi sıkıntı yok
MeryemYilmaz Canım 20 hastalıkken gittim 300 gramdı doktor biraz küçük dedi üzülüyorum bende ona 😔 Senin ki ?
Tbberk MeryemYilmaz bnde gttim 20+6 haftalikken. 373 gram dedi. Ama uzulme canim kilo alir daha son zamanlar onemli. Ona yariycak seyler ye sana deil.