ZorYollardanAsipGelenim benim de aynı şekilde ama ben ertesi gün yükslemiş mi diye bi kan daha verdim 211.bir gün sonra 338 idi artışın iyi olduğunu söyledi hemşire sağlık ocağında vermiştim şuan 1 bucuk aylık olduk yarın inşallah kesemize bakıcaz ☺️ Aslında sana takip istemesi lazımdı sen yine 2 günde bir ver canım kanını