Rmyssucu canım moralini yüksek tut hoşaf iç sürekli sıvı şeyler tüket benim öyle olmustu ilk hamileliğinde bende 35 haftada doğum etmiştim zorunlu olarak erken gelmişti oğlum ve direk kiveze girmişti üzüldüm ettim ama baktım ki evladım orda bana muhtaç elimden gelen herşeyi yaptım dimdik durdum yedim içtim ki sırf ona süt olsun iyileşsin benim sürümle hemen çıksın diye solunum sıkıntısı çektiği için 8 gün kalmıştı o 8 gün sezeryanla halimle 1 gün bile onu görmemezlik yapmadım ah uh ede ede gittim sapdım sağdım sütlerimi götürdüm sende öyle yap moralini bozma inanki onlar çok güçlü annesi o şuan sana muhtaç bunu bil Allah'ım kısa zamanda sizi birbirinize kavuştursun inşallah ...❤️❤️🤲