Yldrmbytkn Merhaba kızlar yazlık sezon ne zaman gelir e bebeğe ya da diğer bebek mağazalarına bilginiz var mi ?
Mororkide Yldrmbytkn mart sonu tum raflar dolar yaz sezonuyla suan tek tük gelmıstır cok secenek olmaz
Mrsakar 2 gün önce gittim e bebeğe ufak ufak gelmeye başlamıştı ☺️ Bende haziran annes olacağım için hiç birşey almadan bekliyorım öyle nisanın ilk haftası çıkacağız alışverişe o zamana kadar her yer dolar diye düşünüyorum 🥰
tiniminianne Canım e bebekte ve hm de vardı yenisezon ürünler. Bşrde bugğn us polo da indirim var orada vardı bi bak istersen