Ozlemkubra KubraSS- hareketleri akşamları bakınca görüyorum dalgalanıyor vuruyor ama gün içinde hissetmiyorum henüz😌 istanbul esenyurtta yaşıyorum 18ine de detaylı için gün aldım şükür bi ağrımda yok geçti çoğu şikayetim 😍😊
Angell9453 KubraSS- İstanbul atasehir de yaşıyorum bende aksamları hissediyorum hareketlerini oglusumun 💙🙏 18+2 haftalıgım henuz daha gün almadım ama kac haftalıkken giriyoruz detaylıya
Azrazerin KubraSS- 17+5 olduk bugün kontole gittim %75 kız gibi dedi istanbuldayım 4. Gebelik 2 kızım bir oğlum var hepimizin yavrularını allah nbize bağışlasın
KubraSS- Ozlemkubra ayy hayırlısıyla ayrıntılıda geçer benimde 24 ünde ayrıntılım bende önceden hissediyordum 1 haftadır pek hissetmiyorum
KubraSS- Angell9453 20 ile 22 arası galiba canım hangi hastaneye gidyosunuz özelse gün sorun olmayabilir ama devletse önceden al canım çok sıra oluo
KubraSS- Betul1989 ilk gebelikse normal canım bak benimdre hareketliydi baya 1 haftadır hissetmiyorum
Ozzzgeee Betul1989 bnmde öyle hissetmedim hala arada kalbim karnımda atıyor gibi hissediyorum o kadarcık ☹️
Betul1989 Daha once koruya gittim Sincan 3-4kere sımdı alife hastanesi etımesgut ta ona devam edıcem sanırım
Zeynep31 Bende nadir hissediyorum ama hep aşağıda bu sezeryanla kestikleri yer varya orda bi ara taş gibi oluyo yumusuyo sonra bebekmidir sizce