Esila00011 bilmediğim konu hakkında net konuşma değil bu normali deneyip yapamadım sezeryan oldum ben kendimden yola çıkıyorum şimdi normal doğumu hayatta cesaret edemem ilk denediğimde 7 saat sancı çektim açılma olmadı şimdi tekrar aynı şeyleri yaşamayı göze bile alamam ayrıca dikiş yerlerim onca seneye rağmen hala hassas ben sadece kendimden yola çıktım ve normal doğum yapmam imkansız ki varsa da yapmam