Melek__28 Selam kızlar folideco'dan sonra doktorum bana elenatal 1 diye vitamin verdi kullananlariniz oldu mu 8+4 gebeyim
Mororkide Melek__28 bende kullnıyorum 8haftaya kadar folıdoce kullandım ardından elenatal 1verdı 20+4 olduk bızde kullanmaya devam edıyorum
Melek__28 Mororkide ilk üç ay folk asit veriliyormuş ya cnm ondan sordum üç ay olmadan buna başlattı bir problem olur mu diye merak ettim
Mororkide Melek__28 sanmam ıcınde folıkasıtte var cunku bırde elenatal uyku yaptı bende gunduz ıctıgımde kafamı kaldıramyorum aksamları ıcıyorum o yuzden delıksız uyku uyuyorum
RuzgarsMommy Ben 4 .haftadan 17.haftaya kadar kullandim cok memnun kaldim valla hic ne mide bulandırır ne rahatsiz etti simdi son kutum bitince decavite başlicam En az 3 ay aslında yoksa hamilelik boyu devam ediyorsun vitaminlere
Melek__28 Mororkide bende hiç uyku yapmadı ama o hapı içince migdem kaziniyor ağzım boş duramıyorum yedikçe yiyesim geliyor çok kilo alicam diye de korkuyorum 🙈