Merhaba arkadaşlar 13. Haftamda dr Ali Bey’e gitmeyi düşünüyorum. Gop Kadın Sağlığı merkezinde ve Medical Park’ta çalışıyor sanırım şu an.
iki yerin ücreti farklı oldugu için kadın sağlığı merkezine gitmeyi düşünüyorum. Bu doktora giden var mı? Memnun kaldınız mı? Neler yapılıyor.