Kızlar benim ilk gebeliğimde aminyon sıvısı bitmişti ve 36+5 günlükken sezeryan oldum çok şükür bebeğim iyiydi 3600 gr doğdu ve solunum sıkıntısı da yoktu şimdi 24 haftalik hamileyim acaba bu gebeliğimde de sıvı kaybı olur mu ? Ilk gebeliğimde 33. Haftada su kaybı başlamıştı