Merhaba kızllaaar 38 haftalık hamileyim bugün kontrolum vardı şimdi geldim eve kontrolde bebeğim 1 hafta önde gözüküyor yanı 39 haftalık alttan baktı acılmam catım normal doğuma müsaitmi felan diye acılmam 2 cm varmış ve bebek yoldaymış çok rahat bir şekilde doğum yapabılırsın dedi ve beni eve gönderdi merdiven in çık halı sil dedi sancın olursa gel dedi olmazsa 1 hafta sonra gel dedi 🙈🙈 Sizce tahmini ne zaman doğururum fikri olan tecrübeli anneler varmı sancı süresini takip etmek gerekiyor anlayamıyacagım diye de korkuyorum