Hanımlar 38+2de çok şükür oğlumu kucağıma aldım darısı size olsun ins..kısa süren bir doğum oldu ama herşey çok güzeldi..2mart sabahı iki oglumuda sabah okula göndermek üzere kalkdim çocukları okula gönderdim.. eşimle telefonla konusdum kapattı..saat erken diye biraz yatmak istedim..saat 10da sancıyla kalkdim ne oluyor böyle diye hemen telefonu elime aldım dk tutmaya başladım sancılar her on dkka da bir geliyordu..dedim ben doguracam bugün..panik yapmadım..güzelce kahvaltimi yaptım.evimi sildim süpürdüm. balkonumu yıkadım çamaşırı astım tabi bu ara hep saate bakıyorum sancılar ondan dokuza sekize yediye altıya beşe sonra dorde düşünce duşumu aldım..üzerimi giyindim hastane evime 2km uzakda hastaneye kadar yürüdüm.. sancilar 3dkkya düşmüştü artık zorlanıyordum yürürken kasık ve bel ağrıları aşağıya baskı çok fazlaydı..hastaneye vardığımda 12.30du doktorum yokdu ebe beni muane etti 8cm açıklık dedi hemen doktoru aradılar benimde çatala çıkardılar direk doktorum geldiklerinde bebeğin kafası görünüyordu üç ikinmada bebgimi kucağıma aldım arkadaşlar saat birde..Allah herkese nasip etsin .iki tane dikişim var sadece oğlumu kucağıma alıp cikdim dogumhaneden odaya aldılar bebeğimi emzirdim hemen çok şükür oda bende çok iyiyz bir gece kaldık ve dün evimize gecdik..sormak istediğiniz soru olursa cevaplayabilirim.😁