Arkadaşlar ve ben yine dayanamadım test yaptım.Adetime 2 gün var.İki tane ayrı marka gebelik testi aldım.İlk yaptığımda anında ikinci çizgi çok silik çıktı.İdrarımdan kalmıştı.Koşup başka marka aldım,onu yaptığımda ilk çizgi falan çıkmadı.Ama şimdi bakıyorum iki ci testte de çıkmış çokk silik.Anlamıyorum testtler benimle kafa mı buluyo 😀