denizimsi18 14 hafta 5 günlükken %99.9 kız demişlerdi bugün gittik 17 hafta 1 günde kesinlikle kız dedi doktorum 2 farklı doktor dedi 😇😇😇❣️❣️❣️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍
Ozqe_tolqa denizimsi18 gözünüz aydın sağlıcakla kucağınıza alın kızını inşallah 😊 benm bebeğimde kız şimdi isim arayışlarındayız esimle 😍
denizimsi18 Ozqe_tolqa ben Asel Defne koyacağım 🍯💋😍❤️ Asel bal anlamına geliyor Kurandada geçiyor ❤️❤️❤️
Nargiss Ben dun gitdim doktora .12+2 dedi kizim olucak .Bende cok mutluyum.Allah sagsalim kucagimiza almayi nasib etsin inwAllah.