Ben aldım çünkü göğüs yaralarından korkuyorum açıkçası. Hem akan sütü topluyor göğüs pedine gerek kalmıyor ki göğüs pedleri yara yapıyormuş. Hem de göğse kıyafet değmesini engellediği için yara olmasını engelliyormuş. Ben göğsüme hindistan cevizi yağını sürüp kalkanı takıcam inşallah her emzirme sonrası.