Benim bugün 12 hafta oldu.
8.haftadan bugüne 2 kez farklı zamanlarda hastanede yatıp 1aksam da serum yiyerek eve geldim sebebi de siz gibi iştahsızlik ve hat safhada istifra idi birde enfeksiyon sorunu vardı tabi. 5-6 kilo verdim.
2gundur yeni yeni yiyip içiyorum inşallah geçiyordur artık tekrarlamaz 🙂
Dr Prilam kullandım fakat ben fayda göremedim. Dramamine kullanıyorum şuan ve daha iyiyim çok şükür. Bulantı ilacı için doktor daha sağlıklı yönlendirir bünyeye göre değişiyor malum.
Hazır gıda, konserve, yağlı yiyecekler özellikle kızartma uzak durulmasi gereken besinlermis ve şunuda denemenizi öneririm. Zorda olsa (ilk 2gun çok zor oluyor ama denedim faydasını gördüm) katı ve sıvı aynı anda tüketme 1saat arayla önce yemek, meyve, kuruyemiş 1saat sonrasi su ilaç olarak değerlendirin umarım işinize yarar.