Mervekara12 Merhaba kızlar ben 13+4 haftalık hamileyim ve çalısan anneyim calısırken ilac almak İcin kolumu havaya kaldırma gibi durumlarım oluyor sizce bu zarlımı kordon dolanabilir falan diyorlar da🤔😊
Snmdnz Mervekara12 ben ilk bastan beri evde dolaplara uzaniyorum 28haftaligim bi sikinti olmadi cok sukur icini ferah tut bise olmaz canm
Nltka Kordon illaki dolanıyormuş son zamanlara doğru şuan benimkide dolanmış ama fular gibi sıkmıyor boğazını dedi doktorum
Nltka Mervekara12 aynen şimdi daha çok küçük seninki yeride geniş . Ama bir yere uzanıyor gibi uzatma elini kolunu bebek eşinden ayrılır derler
Snmdnz Mervekara12 aynen canm olack olan varsa zaten her turlu olur icini ferah tut hic bisecik olmaz ben 2 aylikkken abimin dugunde 2gun deli gibi oyun bile oynadm ama herseyimiz yolunda coksukur ☺