Ayfmss Hanimlar birazdan doguma gircem.sondam takıldı.uzerimi giydim bekliyorum.heyecan korku merak hepsi bi arada.Rabbim isteyen herkese nasip etsin.yoklugunu gostermesin..Dua eder dua beklerim.. 🤲
Annece Ayfmss benimde yarın doğumum nasipse allahim kucağınıza sağ Salim almayı nasip etsin insallah bebeğinizi. Sonda acıttı miii peki
Gulfem07 Annece sondanın Allah belasını versin 🙂Benim o derece acıdı ebe diyor bir de acimamasi lazim ne acımayacak.Bir an önce kesin beni dedim hemen indirdiler 20 dk da ne oldu bitti anlayamadan doğdu çocuğum.
gezentianne Ayfmss Şimdiden geçmiş olsun,Sağlıkla alın kucagınıza. İlk 2 gün zor gelebilir bol bol yürümeye çalışın
Ayfmss Allah razi olsun hepinizden.cok sukur ciktik.bende kizimda cok iyiyiz hamdolsun.isteyen bu yolda olan herkese dua ettim.darisi tum isteyen bekleyenlere insallah.
poyrazsmom_ Ayfmss canım hayırlı olsun gözünüz aydın Rabbim analı babalı büyütmeyi nasip etsin ❤️ Sondayı isteğe bağlı mı takıyolar acaba sezaryen doğumdamı takılıyor normal doğumda da takılıyor mu çok korkuyorum sonda dan
Ayfmss Sondayi sezeryan da mecburen takiyolar kizlar.korkmayin kendinizi sikmayin.derin nefes alin.cok acimiyor bence..