Hnfth Kızlar 7gün kala erken gebelik testi yaptım bişe çıkmadı birgün sonra çok silik çıkmıştı ama fotoda görünmüyordu dikkate almadım bugn kaset test yaptım 5 gün var çokkk çok silik ben görüyorum oğlumdada 3gğn kala böyle olmuştu https://imgyukle.com/i/nZjFcp https://imgyukle.com/i/nZjbkM
Nuriay Hnfth çoook silik bisiy gordum sanki ama ilk 10 dakikadami çikti ? Adet gununde 1 de yaparsin ilk idrarla vardir Allahin izniyle
Hnfth Mmucizem bundaki hemen çıktı diğerini zaten attım ama bn hayal mi görüyorum acaba çok dikkatli bakılınca bu iki fotoda görünüyor 😬🤷♀️🤷♀️🙄🙂😌
Hnfth Nuriay evet 3 4dakikada çıktı 😍😍🙈 Pazartesi adet günüm o zamana kadar dayanablrsem o gün yaparım yoksa Cuma falnda yapablrm 😂😂
Birgul Silik çizgi çıktı bende de adetime 4 gün vardı kan testi yaptım hamileymişim. Kan testi daha garantici oluyo yaptırabilirsen yaptır bence. İnşallah vardır 😇
Hnfth Birgul Cuma günü yaptırayım diyorum ya da Cuma tekrar kaset test yaparım adet günümde kan veririm oğlumda da öyle yapmıştım 🤲🏻🤲🏻🤲🏻😍🙈
Hnfth Birgul 4gün kala bu kdar mı çıktı bay yüksekmiş maşallah bnm oğlumda adet günümde 84tü geç döllenme dedi doktor
Birgul Olabilir ben 2. Testi yaptım bi kaç gün sonra daha belirgini çıktı öyle de yapabilirsn. 3-4 gün sonra bi test daha yapabilirsn 😇