Herkese merhabalar . Öncelikle allah herkese evlatlarını kucağına almayi nasip etsin. 38 +3 de
26 şubat çarşamba sabah nişanım geldi pembe sümüksü bir akıntı gibi bir şeydi. Hiç sancim yoktu doktorumu aradım. Gel kontrole dedi. Muayne etti 1cm acıklik var muhtemelen 48 saat içinde doğumun olur dedi ve eve gönderdi. Evde tum gün her işimi yaptım akşam saat 8 gibi sancılarım gelmeye başladı ve takip etmeye başladım 5 dk 1 e düşünce doktorumu aradım hastane gel dedi gece 11:30 gibi yatısim yapıldı. Epidural normal doğum istedim ve hemen epidural yapıldı açılmam 2 cm di. Sabaha kadar çok rahat uyudum diyebilirim.Sabah açılmam 3 cm di doktorum suni sancı verelim dedi . Eğer 2 saat içinde açılmam olmazsa sezeryan yaparız dedi. Moralinizi bozmak istemem ama ben dayanamadım suni sancıya 10 dk sonra sezeryan istiyorum dedim. Özel hastaneye gittiğin için hemen sezeryana aldılar. Genel anestezi oldum uyuşmadıgi için. Çok çok çok güzel bir duygu allah isteyen herkese nasip etsin. Benim sanırım acı eşiğin düşük olduğu için dayanamadım ama eğer normal istiyorsanız bence epidural yaptırın.