Sevgili anneler merhaba 😇 kendi doktorum ayrıldığı için doktor değişikliği yapmak zorunda kaldım. Yenimahalle hastanesi de hep çok övüldüğü için orada devam edebilirim diye düşündüm zaten kendi üniversitemin hastanesi. Buraya gidip doktor önerisi olan, doğum yapmış olan ya da iyi kötü tecrübelerini paylaşabilecek annelerimiz varsa bekliyorum bilgilerinizi 💜💜 şimdiden çok teşekkür ediyorum