Meltem-sengul1 6,5 AYLIK HAMİLEYİM VE SÜREKLİ SÜT VE SÜT ÜRÜNLERİ TÜKETMEK İSTİYOR CANIM HİÇ TATLI YEMİYORUM SİZCE CİNSİYETİ NEDİR.
Mororkide Meltem-sengul1 ben de sutten tıksındım malesef kokuyo bana tatlıda yıyemıyorum sevmem asermedımde hıc erkek cınsıyetı 20+4üz kızımdada tatlı yememıstım yemekle alakası yok bence cınsıyetın doktor net soyler
ED1802 Meltem-sengul1 ben de peynir süt yedim sürekli tatlıyı seven ben ağzıma sokmadım canım istemedi limon turşu çok tükettim portakal elma ekşi tatlı şimdi şimdi 4 aylığım yeni yeni istiorum sonuç oğlum olacak hayırlısıyla 🧿💙
_2prensesannesi_ Meltem-sengul1 sasirdim bende bir an 6 buçuk aylik yazinca 😊 anlayamazsın malesef ilk hamileligimde deli gibi tatli çikolata yedim kizim oldu suan aci eksi tuzlu yiyorum tatlıyı agzima surmuyorum yine kizim olucak 😂😍
1994ozg Meltem-sengul1 anlayamazsınız tüm belirtilerim kız ama erkekmiş🤷♀️ bence hala kız ama beklemedeyim😁