defnemila canım bende dün açmıştım post 33+2 rutin kontrolüm vardı doktora arada sol tarafıma giren ve 15 dakikadan uzun süren düzensiz sancılarım olduğunu söyledim bi nstyle kontrol edelim ne olur ne olmaz dedi ve bebeğimin kilosu sadece 1700, nst de sancım çıktı erken başlamış kasılmalar risk var 1 hafta yatacaksın doğarsa öyle çok riski yok ama küvöze girmeden halledelim tuvalet harici kalkma haftaya tekrar nst çekelim dedi bide iğne verdi 2 tane 24 saat arayla vurulucaksın dedi yani kısacası yatmak gerekiyormuş