Benim adetimin 4. Günü sol kasık bölgem ve belim çok ağrıdı dedim yumurtalıyor muyum klomene daha başlamadım bile ve adetli ilken yumurtalama olmaz sanıyordum bugün Dr gittim 10. gün yani klomen bitti Dr baktı ve Dedi ki sen yumurtalamışsın ben adet bittiği gün akşamı başladım 3 gün üst üste beraberlik oldu çünkü gittiği gün akıntı gelmeye başladı dün akşam ki tam Bi yumurtalama akıntısı idi inşallah yakalamışımdır tek korkum 3 gün üst üste olması ve eşimin 2.3. Gün beraberliğimizde afedersiniz sperm su gibiydi ilk günkü gibi değil inşaALLAH olur birde bugün Yok yarın yani Bi boş olarak devam et Dedi yumurtalama bitti ise hamile kalınır mı böyle yaşayan veda yardımcı olabilir mi