Kızlar önceki günler kaşıntım olduğundan falan bahsetmiştim bugün cildiyeye geldim 6 tüp kan verdim idrar tahlili verdimm dua edinn kötü bişey çıkmasın 4.30 gibi sonuçlarım çıkıcakk.. Bide 2 gündür kötü bişiler hissediyom bütün belirtilerim kayboldu gibi zaten 14+4teyim öyle çık karnım yok ama olan karnımda söndü sanki bende panikledim şimdi kadın doğumcuda sıra bekliyorumm dua edinn bebeğim iyi olsun çok korkuyorumm sabahtan beri içim içimi yiyo😔😔