Deletedmom137 PrensTaha maşallah canım Sağlıkla kavuşalım yavrularımıza benimde 20haftalık yolun yarısı🥳
PrensTaha Deletedmom137 amin canım inşallah 🤲🤲 nasıl geçiyor hamileliğin ben o haftalarda hiç iyi değildim
Deletedmom137 PrensTaha ehh kuzumm vajinal akıntılarla mücadele mide bulantılarım hala tam anlamıyla geçmiş değil zorlu ama sonu güzel 🥰
Cilemkarasu Deletedmom137 benim 1 hafta geçmedi ağrısı. Sanırım üstüne de yattım iğne olduktan sonra. Şişti ve hareket ettirmekte çok zorlandım. Buz kompleksi yapabilirsin iyi gelir . Geçiyor sonra kendiliğinden ..
PrensTaha Deletedmom137 benimde yaptırdığımda çok ağırmıştı bi kaç güne geçmişti genelde ağrıyor canım