Tuqceee33 1 ay ara verdim ilk adetten sonra 2.adetten sonra denesim ama bugün öğlen ader oldum malesef.. Kürtajlar eskisi gibi değil çok fazla ara vermeye gerek yok dedi benim 2doktorumda 1 kere adet görsünmü denemeye devam et dedi yinede ben 2. Adette denedim. Sen neden kürtaj olmuştun Allah bidaha yaşatmasın gerçekten çok acı benim 14 yaşında 1 oğlum var zorlu çocuktu hemen yapamadım 2.yi 10 yaşına geldi ondam sonra istedim 4 sene korunmadım ama ekimde hamile kaldım aralıkta kalbi durdu sonlandırıldı o yüzden. Hamile kalmamam için hiç bir sebep yokken gitmesiğim doktoe kalmamışken yinede kalamadım kaldığımdada kalbi durdu malesef gidenin 1 ayağı içerde derler çabuk kalınırmış inşallah hepimiz dileğimize kavuşuruz tez zamnda 🙏