maybeone_34 kuzum bende de var o ama çalısıyorum eldiven kullanıyorum o yüzden olabilir diye düşünüyorum bakalım dha kullanmıycam bakalım devam edecekmi. Sadece ellerde oluyor ve fena bi kaşıntı. Egzama yani bu baska bişey degil bulasıcı degil insallah gecer