17+4 haftadayım, en basından beri hic midem bulanmadı ve kusmadım hatta bi dönem iştahım cok arttı. Dikkat ediyorum hamur işi ekmek tatlı ws yemiyorum, bol su içiyorum ve meyveyi sayarak yiyorum resmen, kan tahlilimde normal. Sadece haftada 1 gün istediğim şeyi yiyorum makarna, pizza, tatlı ws hangisini canım istiyorsa, buna rağmen 4 kilo almışım 🤷🏻♀️