Zynpali Dun akşam 6 dan beri şiddetli baş agrım var 5 kere de istifraf ettim bu gebelik zehirlenmesi dedikleri değildir dimi ? Başım ağrıyor diye gidemedim gece hastaneye bir kaç saat sonra da randevum var zaten.
Syh42 Zynpali kaçıncı haftadasınız? Gebelik zehirlenmesinde tansiyon yüksek olur ve genellikle 20. haftadan sonra ortaya çıkar. Tansiyon ölçtünüz mü?
Misssimsek Zynpali bir bilgim yok canım postun kaybolmasın. Inşallah kısa kisa zamanda geçer korkulacak birşey değildir.
hatice_akbal Zynpali vlla bnm sabahlari 4-5 kez kustugum oluyo bas agrim da hafif var ... sanmiyorum korkutma kendini yeni oldugu icin olablr kimisi siddetli geciriyomus hamileligi bnde basta kusarkn senin gibi dusunuodum ama korkutmusum kndmi alistim bisey yoktur korkma😊
720berra- Zynpali baş ağrısıyla birlikte mide bulantısı varsa tansiyonun yükselmiş olabilir sağlık ocağında ölçtürebilirsin hemen yada acilde
Syh42 Zynpali bi sağlık ocağına yada doktoruna git. Son zamanlardaymissin. Tehlikeye atma. Ödem var mı peki? Karın ağrısı falan?
Zynpali hatice_akbal normal yani bunlar 😕 Hiç bu kadar uzun sürmemişti baş agrım istifrar edinmede korktum
Zynpali Syh42 canım bir kaç saate gidicem randevum var korktum akşamdan beri bunlar sürünce ödem de yok çok Syh42
hatice_akbal Zynpali hamileyken insnlar strese de kolay girio binevi psikolojinde sarsilmis olablr kotu dusunme ben oyle bisey oldugunu sanmiyorum sadece biz fazla elham yapiyoruz sen gene doktoruna danış ama icini ferah tut🙏😑😊