Yani açtığınız başlık bile tedirgin ediyor insanı bebeği nefes almıyor ve kadın buraya yazmış diye geçirdim içimden yani bi insanın bebeği nefes almazken 1- neden buraya yazar 2-neden sağlıkocagına gider ? Uzak bile olsa olsa hastane insan yola koyulur bi şekilde gerçekten hayret bişeysiniz burda söylenen yanlış bişeyi uygulasanız nolcak ?