720berra- akşam yapmayi duşnuyorum 🤦♀️ gebe degilimdir ya kizlar ben tedavi oluyorum tedavim bitince gebelik istiyordum ben kurtajdan sonra kolay kolay gebe kalmam diye rahattim aslinda cok korkuyorum ya gebeysem antibiyotik filan kullandim gebelikte asla kullanilmaz 😥 cok uzgunum şu an