TugceCakir Arkadaşlar 34. Haftamdayım gece açıkmalarim bu ara meşhur bu gece gözlerim kapalı süt içmeye kalktıgımda karnımı duvarın sivri yerine sert çarptım şuan hareketlerinde sıkıntı yok ama korkuyorum doktora gitmelimiym
sukranaslier TugceCakir bende uyku sersemi yüz üstü yatağa attım kendimi hemn toparlandım ama zannetmiyorum bir şey olacağı
EsmaSahin TugceCakir Hareketlerinde sıkıntı yoksa iyidir doktorda birşey yapmaz zaten. Bende çok çarpıyorum masanın sivri köşelerine inşallah bebekler yara bere içinde doğmazlar benimde 34.haftam doluyor.
Canan9627 TugceCakir benmde eşimin yiğeni yumruk atmıstı karnıma küçük daha sesimi cıkarmadm endişelendim ama Allaha şükür bişey olmadı olmamıstr canım
dishonest TugceCakir arkadaşım sizin haftalarda merdivenden yuvarlandı hem de baya dik bir merdivenden. Çok şükür bir şey olmadı. İçiniz rahat olsun. Bebeklerimiz vücudumuzun sen korunaklı yerinde. 🤗
sukranaslier TugceCakir çok hemde hala alışamadım bazen aniden kalkıyom ama Allahın izniyle bir şey olmaz içimiz ferah tutalım
TugceCakir EsmaSahin sakınan göze çöp batarmış derler ya aynen o misal oluyo valla ne kadar dikkat edersem o kadar carpiyorum
little_mom_141 Siz yine de dikkat edin ablam yemek yerken masaya karnını çarptı ve suyu geldi. Erken doğum yap ak zorunda kaldı. Aman dikkat edin
Burcugaz Ne kadsr dikkat etsekde olabiliyo bende bi ara dalgınlığıma geldi yüzüstü koltuğa attım kendimi ağrım oldu o anda ama geçti hareketleri normaldi çok şükür bişe olmadı.
TugceCakir dishonest ben daha önce evde durup dururken hiçbişey yapmadığım halde 2 kere düşük yaptım bu hamileliğimde bilmiyordum hamile olduğumu fındık zamanı tarlada kayıp düştüm ona rağmen bana tutundu oğlum alacak nefesi varsa oluyor bi şekilde demekki Rabbimin izniyle ❤
dishonest TugceCakir kesinlikle zaten doktorlar da düşecek bebek her türlü düşer düşer tutamazsın diyorlar.
TugceCakir Kızlar yine de içim rahat etmeyip sağlık ocağına gittim kalp atışlarını duydum içime su serpildi çok teşekkürler yorumlariniz için 🥰
Ruyaaa TugceCakir benim esim uykuda karnima yumruk atmisti odumuz kopmustu ama bir sknri olmadi korkma ixin rahat edecekse doktora kontrole git ultrasonda bebegini gor 💜
TugceCakir Ruyaaa sağlık ocağına gidip kalp atışını duydum canım çok şükür yarın doktor randevum zaten hareketlerini takip ediyorum bi de içinde bulunduğu sıvı rahim falan hep engelliyomus şiddetini doktorum öyle söyledi 🥰🥰
nihal_63 TugceCakir ben 12 haftalik hamileyim ptesi gunu idrarimi yapamadigimi icin acilr gittim doktor mesanem dolumu diye karnima bastira bastira anlamaya calisti 2 3 gundur karnim agriyor acaba bebegime bisey mi oldu diye cok tedirginim
TugceCakir nihal_63 tatlım farklı bi doktora git görün bide o haftalarda gaz problemi çok oluyor ayaklarını sıcak tut doktora git kısa zamanda