Kızlar hemen kısa kesicem,bunları hastane odasından yazıyorum.. Dün gece akıntı şeklinde suyum geliyordu yarim saate tuvalete gidiyordum,sonra bi şekilde uyudum 2.30 da yine kalktım aynı terane derken saati 5 ettim sabah doktor kontrolüm vardı,hadi biraz daha uyuyayım dedim 7.30da evden cikacaktik çünkü..tam 6.30 oldu saat gene akıntı sandım bir kalktım birden suyum geldi,çok merak ederdim nasil acaba diye,evde kahvaltımı yaptım 8.30 gibi hastaneye geldik artık,direk doktor yatış verdi 12.00 a kadar sancılarım hafifti herşey bundan sonra oldu🤣🤣 suyum geldiğinde acilmam yoktu,12ye kadar 2 3 cm anca olmuştu,hemen meryem ana otu aklıma geldi onu koydurup arkadaşımdan duasını istedim,, 12 den sonra esas sancılar girdi,çok güzel sancı cektigime doktor suni sancı vermedi..beni kesin diye ağlayacaktım,hemşireler ebeler o kadar anlayışlı ki,ankara şehir hastanesinde dogum yaptim herşey cok güzeldi cok ilgililerdi allah razi olsun hepsinden,, oğlum 03.03.2020 de 3520 gr 40+2 de doğdu çok şükür ki,iç dikişlerim çok fazlaydı yarim saat sürdü,şu an onun ağrısı var ama oğluma değer,,içimden balık gibi çıktı,balık burcu olduğuna herhalde 🥰😍🙈 ankara sehir hastanesi de temizlik,hijyen konusunda 5-10 bin verdiğiniz ozel hastanelerden daha iyi... doktorunuzu,hemşirenizi,ebenizi dinleyin,ilk doğumumdu..allah bi avazda kurtarsın hamileleleri,,