22+2 haftalıgız . Bu haftalarda hareketlerinde bir azalma hissediyorum normalde kıpır kıpır oluyordu tatlı yesem anca minik hareketler hissediyorum bu normal mi sağlık ocağında bebeğin kalp atışları dinlenebiliyormus normalde ama şansıma kayıtlı olduğum yerde alet yokmuş 🙄 acile hareket azlığı var diye gitmelimiyim 😕