Öncelikle günaydın kızlar 25 haftaya girdim artık bebeğin hareketlerini hemen hemen hergün uzandığım da bazen ise oturduğum da kalktığımda hissediyorum çok şükür sağa yatığım zaman özellikle tuhaf hareketleri oluyor sanki rahatsız olur gibi sola sürekli yatıyorum ama oda bi saatten sonra baya sıkıyor sağa dönmek istiyorum ne zaman dönsem bebek içerde birşeyler yapıyor sanki sıkışıyorda kendini götürüp getiriyor hemen sola dönüyorum şimdiden o yüzden uykularım haram oldu resmen neyse kızlar bugün yine az sağa döndüm yine kıpırdadı biraz sırt üstü yatayım dedim tam sağ tarafta acayip bi sertlik oldu ama öyle sancı kasılma falan olmadı hafif birşey hissetim eledim baya bi sertleşme olmuştu korktum hemen sola döndüm sertleştiği yerde az hareket etti yavrum sonra durdu sertlik korktum :( bu gibi şeyler normal mi endişe edecek bir durum var mı