Ben geçirdim adet oldum adetim bitti 3 gün sonra tekrar leke geldi acaba üstüne görme kanımıydı adet değilmiydi diye şüphelenip kan verdim gebelik çıktı 2 gün sonra tekrar verdim kan sonucum ikiye katlamamıştı düzensiz şekilde artıyordu kan sonuçum sonra yatış verdiler 1 defa iğne uyguladılr kanda gebelik devam ediyordu 1 defa daha iğne vuruldu sonra kanda gebelik sıfırlandı 2 gün hastanede yattım iğne ile yok edildi dış gebelik yani ama ben çok erken fark etmiştm haftası ilerlerse kürtaj işlemi falan yapılıyor galiba