Hikayemi anlatmak istedim 22 yaşındayım ve 3 yıllık evliyim evlendigimiz günden beri hiç korunmadım aslında bir bebegimiz olsun istiyordum ama olmadı evliligimizin 1 yılina girdik ve doktora gittik doktor muane etti ve bize dedi ki hic bir zaman normal yolla hamile kalamazsınız yumurta rezerveniniz çok az size tüp bebek yapmaktan başka şansımız yok dedi😌ve biz yaptırdık ama bu süreçte hiç morelimi bozmadım olursa olur olmazsa olmaz ne yapa bilirim tam 5 defa tüp bebek tedavisi yaptırdık hiç bir sonuç alamadık 6.cıyı deniyecektik ve çok şükür normal yolla hamile kaldım şuan 12 haftalıkıs🙏ve neylere dikkat edecegimi bilmiyorum bana yardımcı olurmusunuz😊