Sabah 9’da operasyona alındım. Spinal sezaryen oldum çok şükür çok rahat geçti işlemim. Sadece odamıza çıkınca bebeğimiz gelmedi bir türlü yanımıza çok telaşlandık. Meğersem solunumunu çok hızlı yapıyormuş, nabzı yüksekmiş o yüzden gelip Bilgi verdi doktorlar. Mahalesef yenidoğan yoğunbakıma yatırdılar. Şimdi makine desteği ile solunumu ve beslenmesi sağlanıyor. Süt sağmaya çalışıyorum bir damlada olsa bebeğine getir dediler. Onun çabasına girdim şimdi. Bebeğim ne yanıma gelebildi, ne dokunabildim ne de emzirebildim. Hayat işte... Böyle aksiliklerin çıkabileceğini her ne kadar bilsemde insan aklının bir köşesinde düşünmedende edemiyor. Neden? Diye... Tüp bebek mucizesi ile ulaşmıştım oğluma. Umarım bunuda atlatıp evimize hep birlikte döneriz 🙏🏻