ycllksa evet gerçekten çok normal.ben hele son 1 ayımda evden dışarı çikamadım.o nasıl bir ağrıydı anlatamam.biraz fazla ayakta durayım,yorulayım o bile mahvediyordu beni.hele gece yatakta sağdan sola dönemiyirdum.inan bebek çıktı benim bütün ağrılarım son buldu.şimdi de uykusuzlukla mücadele ediyorum 😄.olsun canları sağolsun bebeklerimizin hepsine değere.