Benimde iki defa dişim iltihaplanmisti antibiyotik kullanmıştım 5 gün kullanilan bi antibiyotikti 5 günün sonunda ağrım geçmeye başlamıştı ılık tuzlu suyla gargarada yapıyordum ve doktor fircalamayı ihmal etme demişti bide günde iki defa parol içiyordum Allah yardımcın olsun