Bizde 16+4 üz 12 haftalikken erkek oldugumuzu ogrendk ve ufak tefek hazirliklara basladik örgü tarzi islerimiz yarilandi. Ilk bebegimiz 16 haftalikken kaybetmistk. Oyuzdn tedirgin bi hamilelik geciriyorum. Kizlar hareketlerini hissediyormusunuz ozellikle ikinci gebeligi olanlar. Benm kasikta derimi itiyor bazen ilk bebegim ayaklarini oynatamadigi icin hissedememistim. Yada ilk bebekleri gec hissediyormusuz ondan da olabilir. Hissedince cok mutlu oluyorum bnmle oldugunu bilmek cok guzel 😭😊🎁💝